13 Haziran 2010 Pazar

devirdaim

uzuuun bir zaman boyunca bir kişiye ait oldu bu krallık ama devrildi sonunda...
zorluydu o süreç çalkantılı bir hayal dönemi yaşandı...

hayata karşı zayıflamıştım, güçsüzdüm... kırılgandım, güvensizdim, fazla bağımlıydım...

sonra biri girdi krallığa gidenin neredeyse aksi... kendinden çok başkasını düşünen erkek cinslerindendi... güven onarıldı önce, bana verdiği değeri görüp güçlendim sonra... gözümde büyüttüğüm sorunlar küçülüp, yok oldu... güçlendim... gülümsedim, içten...
o da yok artık krallıkta ama huzur var...

ve dolaşan yeni gezginler...
zamanın bir vaktinde fotoğraflarına bakıp "ne tatlı" dediğim çocukla tanıştım geçen gece... hoşlandım, parfümünün kokusundan etkilendim... iş falan atmadım çocuğa... ama o gece espri yakalama konusunda harikaydım, sevmiştir beni... olur mu bilmem ama...

sonra bir rock grubunun solistiyle ilgilendim bir ara, o da bana ilgisiz sayılmazdı ama yönü konusunda bir fikrim yok, üstüne gitmedim tesadüflere bıraktım işi... tesadüfler fena değildi ama... gerçi diplomasını aldı bu yıl... kim bilir nolur...

Hiç yorum yok: