20 Mart 2008 Perşembe

canlanma

nedense bu aralar aşk hayatım canlandı, tıpkı dershaneye ilk geldiğim zamanlar gibi...
poke çıktı ortaya... beni kestiğini daha önceden farketmiştim de, açık açık yazmaya dün gece başladı, fesbukuma "poke" göndererekten... bende onu açık açık görmezden gelmeye bugün başladım... ne çok karşıma çıktı bugün, ya da benim bugün daha çok dikkatimi çekti... dün gece tepkisiz kaldım, kızlara söyledim durumu... aslında pek tipim değil ama tatlı çocuk dedim, napim... yürü be dediler, bende "poke" yaptım ona... özge'nin dediğine göre ben masadan kalkınca onların masası tümden bana bakmış... bizim pokecik açılmış anlaşılan arkadaşlarına... yakında gamze'yi beklerim, aracı olaraktan... yarın ve ya daha sonra görücez ne olup biteceğini... ama karar verdim kendimce onunla sevgili olabileceğime, onay aldı benden, hadi bakalım üstüme başıma bulaştırmadan çıkabilecek miyim işin içinden, bırak eski sevgilisi de pek şirret bi kız, poke de azcık utangaç duruyo...
sonra şu sinemacı çocuk, biz salona giderken durdurdu, üniversite de mi okuduğumuzu, hangi bölümde olduğumuzu sordu... ben bir şey söylemedim... pınar kendince yanıtladı, çocuğun asıl amacının benim hakkımda bilgi sahibi olmak olduğunu anlamayarak... olsuuunnn, bu da güzel...
yani işte böyle yoğun bi duygusallığın sardığını hissediyorum etrafımı...
sonra burcu'dan da bir çocuk hoşlanıyomuş... ama bizim ki ilgilenmemezlikten geliyo, oysa nasıl istiyo içten içten... sonra çok pişman olacak böyle yaptığı için onu konuşmaya ikna etmek lazım...

1 yorum:

Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

poke !!
Aşka hayatının canlanmış olmasını bir köşeye atıyorum , ama şu poke olayına hayli canım sıkılıyor .. İnternet bu kadar mı kalpten oldu ? Yoksa biz insanlar utangaçlığımızdan pokelere mi tapar olduk .. :):) Ne ilginç dünya .. Nerde romantizm ? ..:P Aşk kaldı saçmasapan sımayllara ..