6 Mart 2008 Perşembe

tercih

düşündüğüm gibiymiş gezgin'in olayı, tercihini seval'den yana kullanmış... o perşembe günü başlamışlar, hani benim moralimin nedensiz bozulduğu gün... ama biliyor musun gezgin'le eskisinden daha iyi anlaşıyoruz, istediğim onunla sevgili olmaktan çok ilgisiymiş aslında... şimdi ikisiyle de arkadaşım...
bir de kaçak kralım bu aralar yine görünmeye başladı... kantine giren çocuğu herkesin gözleriyle izlemesi üzerine:
- bu çocuk neden bu kadar ilgi çekti ki şimdi, dedim bana bakıp güldü, bende güldüm... meğer çocuk çok uzun boyluymuş ondan bakmış herkes...
sonra bu öğlen okyanus'ta karşılaştık, aslında iki kelime etmişliğimiz var ama selamlaşmıyoruz... arada göz göze geldik, aslında istemiyorum böyle olmasını, ben ondan vazgeçmiştim...
kendime yeni bir kral bulmalıyım...

Hiç yorum yok: